Monday, August 31, 2009

I got my CAR!!!

yayyyy. omg you all dont know how long i've been hoping and praying to get a car. It took a lot to get it and i'm soooo grateful for my mommy. its a nice little used car..its a silverish colorand and it has two doors. I just LOVEEE it. I also named my car Faith because without faith I wouldnt have this car nowww.

(thts my little brother!)

(hello kittyyyy! =))

14 comments:

Juicy Carter said...

its cute! congrats on the new whip

http://www.juicycarter.blogspot.com

Paige Mariah. said...

thank you!! =)

Shandra E...*the misses said...

YAY! for You!!! :)
very spiffy!! lol
i'm trying to sale mines & get a new (used) one!!

♥Chymere♥ said...

its sexxy!!!!

OMGits stacie said...

i remember my first car. since then i've piled up damn near 4 (online) pages of tickets (21 total). so my advice to you, please drive slowly & safely. Congrats.

Ja$mine Ra;chelle said...

aww its cute..
thats my next misson
to get a *new* car.. i have one.. but its time to put it to sleep..

be safe and make sure u collect gas money when people right lol

Chantale said...

Congrats on the new car

Shy said...

congrats! i'm so excited for you, & its super cute :)

Paige Mariah. said...

thanks yall! i will def drive safeee.

Must Love Movies said...

cute car. awh man i love that song tony by solange. it is the only song i like from her but it is hot.

Allie said...

That's so exciting! Congratulations!!! =)

Bang Bang said...

Congrats. I need a car before the NY winter smacks my ass and laughs as I twinge lol. First I must learn how to drive....

khaki said...

congrats on the new car! i know exactly how you feel. Enjoy the new ride.

Paige Mariah. said...

thanks for all the love everyonee! =)